Okosotthon-termékeit népszerűsítő kampányt és roadshow-t indított az LG Magyarország. A négy országra kiterjedő aktivitás célja bemutatni, hogyan könnyíti meg a mindennapokat a vállalat okosotthon-ökoszisztémája és a termékek által kínált mesterségesintelligencia-megoldások. A kampány keretében az LG egy háromrészes kisfilm-sorozatban szórakoztató és könnyen érthető formában mutatja be a vállalat hangparancsokkal és mobilon keresztül irányítható okoseszközeinek – televíziók, mobilok, légkondicionálók, mosógépek, hűtőszekrények – hasznos funkcióit. A videók Magyarországon, hazai szereplőkkel forogtak, az LG pedig regionális központként négy ország – Szerbia, Bulgária, Horvátország és Magyarország – saját nyelvére adaptálva mutatta be őket. A kampány részeként az LG egy Okosotthon Roadshow-t is elindított, amelynek keretében az eszközöket az érdeklődők Budapest népszerű plázáiban (Allee, Mamut, Aréna) maguk is kipróbálhatják egy LG készülékekkel kialakított amerikai konyhás nappali-installációban.
És még ez is...
-
2015. november 30.
Teljesen automatizálja az irodát a Xerox
-
2018. december 12.
Okos parkolási rendszer Székesfehérváron
-
2021. november 11.
Ideje volt már: vezetéstámogató rendszert tesztel a BKV
-
2018. február 18.
Vasárnap hajnalban szünetel az e-matrica értékesítés
-
2019. február 17.
Ide fejlődik a felhőtechnológia IV.
-
2017. március 29.
Digitális sírkövet dobott piacra egy szlovén vállalat