Plázacicákra hajt az LG

Okosotthon-termékeit népszerűsítő kampányt és roadshow-t indított az LG Magyarország. A négy országra kiterjedő aktivitás célja bemutatni, hogyan könnyíti meg a mindennapokat a vállalat okosotthon-ökoszisztémája és a termékek által kínált mesterségesintelligencia-megoldások. A kampány keretében az LG egy háromrészes kisfilm-sorozatban szórakoztató és könnyen érthető formában mutatja be a vállalat hangparancsokkal és mobilon keresztül irányítható okoseszközeinek – televíziók, mobilok, légkondicionálók, mosógépek, hűtőszekrények – hasznos funkcióit. A videók Magyarországon, hazai szereplőkkel forogtak, az LG pedig regionális központként négy ország – Szerbia, Bulgária, Horvátország és Magyarország – saját nyelvére adaptálva mutatta be őket. A kampány részeként az LG egy Okosotthon Roadshow-t is elindított, amelynek keretében az eszközöket az érdeklődők Budapest népszerű plázáiban (Allee, Mamut, Aréna) maguk is kipróbálhatják egy LG készülékekkel kialakított amerikai konyhás nappali-installációban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

USA szankciók: lazul a szigor a Huawei körül

sze nov 27 , 2019
Az amerikai kereskedelmi minisztérium ismét elkezdte engedélyek kiadását egyes amerikai termékek exportjához a Huawei kínai telekommunikációs vállalat számára. A tárca közleménye szerint korlátozott számú amerikai vállalatnak és “csak az amerikai nemzetbiztonságra és az Egyesült Államok külpolitikai érdekeire nem nagy kockázatot jelentő” termékekre ad ki exportengedélyeket. A tárca nem ismertetett további […]
Donald Trump

Friss, ropogós