A Huawei Technologies közzétette 2018-as éves, auditált jelentését. A beszámoló szerint a vállalat az elmúlt évben erős üzleti évet tudhat maga mögött: árbevétele 19,5 százalékkal 721,2 milliárd kínai jüanra nőtt, nettó eredménye pedig elérte az 59,3 milliárd jüant, ami 25 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A Huawei legsikeresebb üzletága tavaly a fogyasztói üzletág volt, amely az okoskészülék-értékesítés jelentős bővülésének köszönhetően 45 százalékos növekedést könyvelhetett el. A Huawei tovább növelte részesedését a globális okostelefon-piacon, és a prémium készülékek terén tovább erősítette pozícióját. A vállalat jelentős áttörést ért el az intelligens ökoszisztéma kiépítésében, ami szintén hozzájárult ahhoz, hogy 2018-ban az üzletág árbevétele elérte a 348,9 milliárd jüant, amely valamennyi részleg közül a legnagyobb, 45,1 százalékos növekedést produkálta — olvasható a társaság közleményében.
És még ez is...
-
2012. április 10.
Felvásárolták a Carnationt
-
2018. október 13.
Nelson szerint minden rendben
-
2013. november 21.
Közösen kínálnak kedvezményeket e kerekedők
-
2014. szeptember 29.
Jövő tavasztól vége a Vaterázásnak?
-
2013. május 23.
IT-cégek a legértékesebb márkák
-
2015. szeptember 21.
Készül a virtuális rubel, a BitRubel