A Huawei Technologies közzétette 2018-as éves, auditált jelentését. A beszámoló szerint a vállalat az elmúlt évben erős üzleti évet tudhat maga mögött: árbevétele 19,5 százalékkal 721,2 milliárd kínai jüanra nőtt, nettó eredménye pedig elérte az 59,3 milliárd jüant, ami 25 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A Huawei legsikeresebb üzletága tavaly a fogyasztói üzletág volt, amely az okoskészülék-értékesítés jelentős bővülésének köszönhetően 45 százalékos növekedést könyvelhetett el. A Huawei tovább növelte részesedését a globális okostelefon-piacon, és a prémium készülékek terén tovább erősítette pozícióját. A vállalat jelentős áttörést ért el az intelligens ökoszisztéma kiépítésében, ami szintén hozzájárult ahhoz, hogy 2018-ban az üzletág árbevétele elérte a 348,9 milliárd jüant, amely valamennyi részleg közül a legnagyobb, 45,1 százalékos növekedést produkálta — olvasható a társaság közleményében.
És még ez is...
-
2012. december 3.
A Xerox optimista
-
2016. február 2.
A Huawei megőrizheti a harmadik helyét
-
2012. november 20.
IVSZ: van az a pénz, amiért van támogatás
-
2014. február 19.
Milliós nyereményjáték a Telenornál
-
2014. december 13.
Ekáer: kéthónapos halasztást kér a logisztikai szövetség