A Huawei Technologies közzétette 2018-as éves, auditált jelentését. A beszámoló szerint a vállalat az elmúlt évben erős üzleti évet tudhat maga mögött: árbevétele 19,5 százalékkal 721,2 milliárd kínai jüanra nőtt, nettó eredménye pedig elérte az 59,3 milliárd jüant, ami 25 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A Huawei legsikeresebb üzletága tavaly a fogyasztói üzletág volt, amely az okoskészülék-értékesítés jelentős bővülésének köszönhetően 45 százalékos növekedést könyvelhetett el. A Huawei tovább növelte részesedését a globális okostelefon-piacon, és a prémium készülékek terén tovább erősítette pozícióját. A vállalat jelentős áttörést ért el az intelligens ökoszisztéma kiépítésében, ami szintén hozzájárult ahhoz, hogy 2018-ban az üzletág árbevétele elérte a 348,9 milliárd jüant, amely valamennyi részleg közül a legnagyobb, 45,1 százalékos növekedést produkálta — olvasható a társaság közleményében.
És még ez is...
-
2013. június 24.
LLP Group: Magyarország erős bástya
-
2014. január 3.
Shopline: lemondott a komplett vezérkar
-
2017. december 31.
Vámos György: az online kiskereskedelem idén húsz százalékkal bővül
-
2020. február 17.
Hamvába holt az Est Media – Communication Technologies akvizíció
-
2013. április 16.
A PayPal szerint Grúzia balkáni ország
-
2014. február 19.
Milliós nyereményjáték a Telenornál