A közigazgatási rendszer fejlesztésével gyorsabb, egyszerűbb, egységes és jó minőségű ügyfélkiszolgálás valósulhat meg – közölte a Miniszterelnökség közszolgálatért felelős államtitkára. Tuzson Bence elmondta, a kormányhivatali rendszerben intézhető 2500 ügytípus között 700 olyan van, amit szeretnének egyszerűsíteni vagy megszüntetni, még a közigazgatási bírósági rendszer 2020-ra tervezett indulása előtt. Tuzson úgy fogalmazott, hogy a fejlesztések megteremtik a hátterét annak, hogy erősödjön Magyarországon az elektronikus ügyintézés. Olyan tudástárat hoznak létre, amely egységesíti az országban az eljárások menetét, hogy az ország bármelyik kormányhivatalában ugyanazt a magas szintű szolgáltatást kapják meg az állampolgárok.
Next Post
Egyre nagyobb gond, hogy a vezeték nélküli eszközök meteorológiai radarokat zavarhatnak
sze szept 26 , 2018
És még ez is...
-
2015. január 28.
Habverőlapátszerű kerékkel készül a Holdra a Puli
-
2017. június 25.
Érintéses mobilfizetési szolgáltatást indított az OTP
-
2020. november 2.
Szabadulószobára is jutott az uniós támogatásból
-
2013. augusztus 23.
EDI-s rendszer a PROGADAT Kft.-től
-
2013. december 17.
Így óvhatod a csemetéd az Xboxtól
-
2015. szeptember 22.
Blogokban kutakodnának