A közigazgatási rendszer fejlesztésével gyorsabb, egyszerűbb, egységes és jó minőségű ügyfélkiszolgálás valósulhat meg – közölte a Miniszterelnökség közszolgálatért felelős államtitkára. Tuzson Bence elmondta, a kormányhivatali rendszerben intézhető 2500 ügytípus között 700 olyan van, amit szeretnének egyszerűsíteni vagy megszüntetni, még a közigazgatási bírósági rendszer 2020-ra tervezett indulása előtt. Tuzson úgy fogalmazott, hogy a fejlesztések megteremtik a hátterét annak, hogy erősödjön Magyarországon az elektronikus ügyintézés. Olyan tudástárat hoznak létre, amely egységesíti az országban az eljárások menetét, hogy az ország bármelyik kormányhivatalában ugyanazt a magas szintű szolgáltatást kapják meg az állampolgárok.
Next Post
Egyre nagyobb gond, hogy a vezeték nélküli eszközök meteorológiai radarokat zavarhatnak
sze szept 26 , 2018
És még ez is...
-
2013. július 23.
Nyakunkon az elektronikus adózás
-
2015. július 28.
Összekapcsolják az állami hivatalok adatbázisait
-
2019. január 11.
Digitális ügyfélélmény: az ügyfél is részt akar venni a játékban
-
2015. május 19.
A focivébé technológiáját kínálja az SAP