A Magyar Államvasutak Zrt. (MÁV) – Twitter-oldalának tavalyi indulása után – immár Instagramon is igyekszik összekötni a vállalatot az utasaival. Az oldal indításához a vasúttársaság megalakulásának 150. évfordulója adta az apropót, így a szerkesztők megkülönböztetett figyelemmel kísérik a születésnap alkalmából felmatricázott Taurus mozdony útját, hosszú távon pedig szeretnék népszerűsíteni a vonatozást, a vasutat a virtuális közösségi térben. Az induláshoz kapcsolódóan a MÁV-csoport egy játékkal is jelentkezik: 2018. augusztus 1. és 31. között várják a felhasználók fotóit az ünnepi díszbe öltöztetett mozdonyról #máv150 hashtaggel; a legtöbb like-ot begyűjtő kép készítője értékes – a vasút világához köthető – ajándékokkal lesz gazdagabb. A díjátadóra a jubileumi év kiemelt eseményén, a Nemzetközi Vasúti Járműparádén kerül sor szeptember 7-én.
És még ez is...
-
2013. szeptember 25.
Az aprod.hu olyan, mint az orosz törpe…
-
2013. augusztus 9.
A képzőművészeti piacra lépett az Amazon
-
2012. március 13.
2011 a „példa nélküli erőszak” éve a világhálón
-
2015. június 8.
Nagy Nemzeti Internetkonzultáció: teljes az érdektelenség
-
2019. október 18.
Nem zárják ki a Huawei-t a németországi 5G-fejlesztésekből