A Delta Air Lines megmenti a Microsoft mobilüzletágát

 

A Delta Air Lines, a világ legnagyobb légitársasága, több mint 19 ezer Windows Phone telefont osztott ki alkalmazottainak, hogy ezzel tegye egyszerűbbé a fedélzeten történő vásárlásokat. A légitársaság a jövőben további technikai fejlesztésekkel igyekszik növelni utasai elégedettségét. A Windows Phone 8 rendszerű Nokia Lumia 820 készülékek segítségével lehetőség van közel valós idejű hitelkártya feldolgozásra a fedélzeti vásárlások során. Az utasok elektronikus számlát (eReceipt) kaphatnak email-ben, használhatják prepaid hitelkártyájukat a fedélzeti vásárlások alkalmával, a különféle kedvezményekre jogosító kuponok pedig az utas mobiltelefonjáról beolvashatók, érvényesíthetők lesznek. A Delta tervei szerint az utaskísérők a jövőben hozzáférhetnek az egyes utasokra vonatkozó információkhoz, így még személyre szabottabb szolgáltatást nyújthatnak. A Windows Phone 8 telefonokon futó speciális alkalmazást az Avanade fejlesztette ki a Microsoft Dynamics for Retail mobil helyszíni értékesítési platformra építve. A megállapodás részeként az alkalmazás a következő három évben megjelenő új Nokia készülékeken is elérhetővé fog válni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.