Tavaly 3,7 millió ember játszik valamilyen típusú videojátékkal hazánkban, ez a 18 és 65 év közötti népesség 58 százaléka. A piac mérete – beleszámítva a videojáték vásárlást, a hardvervásárlást és az in-game költést – pedig meghaladta az évi 28 milliárd forintos forgalmat. Az utánpótlás is biztosítva van: a gyerekek több mint fele már most is játszik valamilyen típusú videojátékkal – derül ki az eNET Internetkutató videojáték-kutatásából.
Next Post
Jó munkához idő kell: a Telenornak viszont két hónap is elég volt a weboldalának megújításához
sze ápr 11 , 2018
És még ez is...
-
2017. december 11.
A home office 7+1 aranyszabálya VIII.
-
2022. november 3.
A kék bálnák a legnagyobb mikroműanyag-fogyasztók a világon
-
2022. május 14.
Kis lépés a Holdnak, de nagy a lúdfűnek
-
2013. február 14.
Schneider: megismerhető a jövő
-
2022. szeptember 30.
Segíthet a mesterséges intelligencia alkalmazása a tüdőrák-diagnosztikában
-
2016. február 29.
Magyarok az ICT4Life projektben