Tavaly 3,7 millió ember játszik valamilyen típusú videojátékkal hazánkban, ez a 18 és 65 év közötti népesség 58 százaléka. A piac mérete – beleszámítva a videojáték vásárlást, a hardvervásárlást és az in-game költést – pedig meghaladta az évi 28 milliárd forintos forgalmat. Az utánpótlás is biztosítva van: a gyerekek több mint fele már most is játszik valamilyen típusú videojátékkal – derül ki az eNET Internetkutató videojáték-kutatásából.
Next Post
Jó munkához idő kell: a Telenornak viszont két hónap is elég volt a weboldalának megújításához
sze ápr 11 , 2018
És még ez is...
-
2017. február 10.
Vodafone-Magyar Telekom – 1:1
-
2022. január 8.
Borzongató haláltusa élőben
-
2023. július 31.
Mesterséges intelligencia segítségével hallgattak le delfineket
-
2012. június 8.
A Fujitsu Thaiföldön segít
-
2014. március 27.
Robot az űrben: felébresztik a Philae-t