Tavaly 3,7 millió ember játszik valamilyen típusú videojátékkal hazánkban, ez a 18 és 65 év közötti népesség 58 százaléka. A piac mérete – beleszámítva a videojáték vásárlást, a hardvervásárlást és az in-game költést – pedig meghaladta az évi 28 milliárd forintos forgalmat. Az utánpótlás is biztosítva van: a gyerekek több mint fele már most is játszik valamilyen típusú videojátékkal – derül ki az eNET Internetkutató videojáték-kutatásából.
Next Post
Jó munkához idő kell: a Telenornak viszont két hónap is elég volt a weboldalának megújításához
sze ápr 11 , 2018
És még ez is...
-
2013. január 3.
UNIT4: 50 millás pályacsúcs
-
2023. február 16.
Nagy a baj: Rekordalacsony a tengeri jég az Antarktiszon
-
2012. március 16.
Felavatták a Mobilist
-
2022. január 15.
„Unikornisvadászatban” alkottak nagyot magyar kutatók