A kínai piacra fókuszál az idén a navigációs és újabban már kiberbiztonsági megoldásokat is kínáló magyar autóipari szoftverfejlesztő NNG Kft. — mondta Giles Shrimpton vezérigazgató. Hangsúlyozta, a piaci terjeszkedés részeként hamarosan ötven fejlesztő mérnökkel új központot nyitnak Sanghajban. Eddig 15, többnyire kereskedelemmel foglalkozó munkatársuk volt a távol-keleti országban. Shrimpton elmondta, hogy a cég 2016-ban 98 millió euró árbevételéből két százalék származott a kínai belföldi piacról, öt-hét százalékot tesz ki a kínai kivitelből adódó bevételük, ezt az arányt szeretnék a jövőben 20-25 százalékra növelni. Az NNG vezérigazgatója elmondta, jelenleg öt kínai autógyárnak fejlesztenek helyi megoldásokat, és arra számítanak, hogy az autók eladásának növekedésével üzleti lehetőségeik is bővülnek.
És még ez is...
-
2018. november 9.
Valótlan árkedvezmény miatt indult eljárás az Alza.hu-nál
-
2014. június 27.
A LiveLOOK is az Oracle-é
-
2015. február 5.
Már a tableteladások sem a régiek
-
2016. április 20.
Az előre kalkulálható díj miatt is kedvelik a magyarok az Ubert
-
2013. július 19.
Az Apple a Cialis és a Nike között
-
2013. október 9.
Rádöbbennek a vállalatok kitől függenek