Az IBM friss kutatása szerint a felsővezetők egyre nagyobb figyelmet szentelnek a vevők felől érkező kezdeményezéseknek, sok vállalatban már fogyasztókból verbuvált tanácsadói testület segít az üzleti stratégia kialakításában. A megkérdezettek egyharmada komolyan aggódik amiatt, hogy menedzsertársaival túlságosan is eltávolodtak a vásárlók eleven világától. Az elemzés szerint a felsővezetők 60 százaléka azt tervezi, hogy a következő 3-5 évben a vásárlóik tanácsait is kikéri az üzleti tervezés alakításához, a CEO-k 43 százaléka pedig már most bevonja a vevőit cége üzleti stratégiájának fejlesztésébe. Az IBM egy korábbi kutatása szerint tavaly a CEO-k 44 százaléka számított arra, hogy az általa irányított szervezet nagyobb teret nyit majd az egyéni fogyasztói kezdeményezések számára. 2013-ban már 56 százalékuk gondolja így, ami egy év alatt 27 százalékos növekedést jelent. Az IBM vizsgálata kritikus összefüggést állapít meg a sikeres vállalatok és a külső együttműködések szintje között. A kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok 54 százalékkal inkább hajlandóak arra, hogy teret engedjenek a fogyasztói befolyásnak, és széleskörű együttműködésre lépjenek a vásárlókkal.
És még ez is...
-
2017. november 20.
Mall.hu: késhetnek egyes megrendelések
-
2013. augusztus 15.
Iskolakezdés: tablettől okosodnak a diákok
-
2014. január 10.
Ericsson: cakumpakk minden a nethez kapcsolódik I.
-
2013. április 19.
Többmillió dolláros üzlet a hamis mobiltokok gyártása
-
2014. március 1.
Vs.hu: mentőöv a vlv.hu-nak