Az IBM friss kutatása szerint a felsővezetők egyre nagyobb figyelmet szentelnek a vevők felől érkező kezdeményezéseknek, sok vállalatban már fogyasztókból verbuvált tanácsadói testület segít az üzleti stratégia kialakításában. A megkérdezettek egyharmada komolyan aggódik amiatt, hogy menedzsertársaival túlságosan is eltávolodtak a vásárlók eleven világától. Az elemzés szerint a felsővezetők 60 százaléka azt tervezi, hogy a következő 3-5 évben a vásárlóik tanácsait is kikéri az üzleti tervezés alakításához, a CEO-k 43 százaléka pedig már most bevonja a vevőit cége üzleti stratégiájának fejlesztésébe. Az IBM egy korábbi kutatása szerint tavaly a CEO-k 44 százaléka számított arra, hogy az általa irányított szervezet nagyobb teret nyit majd az egyéni fogyasztói kezdeményezések számára. 2013-ban már 56 százalékuk gondolja így, ami egy év alatt 27 százalékos növekedést jelent. Az IBM vizsgálata kritikus összefüggést állapít meg a sikeres vállalatok és a külső együttműködések szintje között. A kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok 54 százalékkal inkább hajlandóak arra, hogy teret engedjenek a fogyasztói befolyásnak, és széleskörű együttműködésre lépjenek a vásárlókkal.
Next Post
Az időseket nem vonzza az internet
sze okt 9 , 2013
Miközben a második negyedévben a 15 évesnél idősebb magyar lakosság 61 százaléka internetezett, az 55 év felettieknek mindössze 25 százaléka használta a világhálót az eNET és a Magyar Telekom közös jelentése szerint. Az 55 év felettiek egy szűkebb rétege ugyanakkor már felismerte, hogy milyen lehetőségek rejlenek a számítógép és az […]
És még ez is...
-
2021. június 11.
Lezárult a Magyar Telekom részvény-visszavásárlási aukciója
-
2021. március 4.
Terjeszkedik a Kifli.hu anyavállalata
-
2015. szeptember 19.
Paradoxon: hasít az ikt ipar, mégis támogatásra szorul
-
2012. április 9.
SAP: 40 éve volt egy víziója az alapítóknak
-
2019. október 12.
Bővíti gödi akkumulátorgyártó üzemét a Samsung SDI
-
2014. szeptember 6.
A T-Systems bénázása nullszaldóssá tehette a közbringarendszert a Fővárosnak