A Telenor Research szakértői szerint 2016-ban hat fontos trend uralja majd a távközlési ipart. Az ügyfelek egyre jobban értenek a digitális technológiához, egyre önállóbbak, és egyre nagyobbak az elvárásaik, míg manapság a vállalatoknak már sokkal rövidebb idő alatt kell előrukkolniuk új szolgáltatásokkal. Erre reagálva a cégeknek kimagasló ügyfélélményt kell nyújtaniuk, és minden eddiginél jobban kell igazodniuk az előfizetők változó viselkedéséhez. Ennek pedig az is része, hogy egy termék vagy szolgáltatás kidolgozásakor már a fejlesztés korai szakaszába, akár már a prototípus megalkotásába be kell vonni őket, nem lehet többé passzív befogadóként tekinteni rájuk.
És még ez is...
-
2014. december 1.
Így érdemes karácsonyi ajándékot vásárolni
-
2015. március 20.
Na, most jó lenne nyíregyházinak lenni
-
2013. január 29.
Bevásárolt az Ericsson
-
2012. szeptember 18.
Magyarországon nyitott új szolgáltatóközpontot az SAP
-
2020. április 26.
SAP: csodásan indult az év
-
2017. július 8.
A Nokia lepaktált a ZEISS-szel