A távközlési vállalatoknak nemcsak a hívások és az üzenetek után fizetendő 2 forintos adó kivetési alapja és beszedése okoz majd gondot, hanem az is, hogy a rendszer működtetéséhez át kell alakítaniuk a tarifacsomagjaikat, illetve jelentős informatikai fejlesztéseket kell végrehajtaniuk, s mindezt rövid idő alatt. Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója az MTI kérdésére kifejtette, nagyon sok a nyitott kérdés, például még nem tudni, hogyan szedik be a pénzt az előre fizető, pre paid kártyásoktól. További kérdés, hogy miképpen kezeljék a másodperc alapú számlázást, vagy a bizonyos díjcsomagok által biztosított ingyenes perceket. Különösen ez utóbbiak esetleges megszűnése lenne fájó pont a vállalati ügyfelek számára, mivel a legtöbb cégnél az alkalmazottak flottán belül ingyen hívják egymást. Kutas elmondta, további gondot jelent az adó júliusi bevezetése, hiszen nehéz a számlázási rendszert ilyen rövid idő alatt átalakítani. Az MTI által megkeresett többi nagy távközlési cég napok óta nem nyilatkozik az adóval kapcsolatban.
És még ez is...
-
2015. március 24.
Domino: SIM kártya cserével itt a 4G-s kánaán
-
2020. május 16.
Vodafone: nem jó most távközlési cégnek lenni
-
2017. június 7.
Nyakunkon az ingyen roaming: van, amire érdemes odafigyelni
-
2019. augusztus 28.
Nike: a második körbe fért bele Magyarország
-
2022. december 6.
Már megvehető a Huawei Mate 50 Pro
-
2012. május 4.
Büntetik az osztrák újságírókat