Soha nem látott népszerűségnek örvend hazánkban az online videótartalmak fogyasztása. Egy év alatt két és félszeresére nőtt azoknak a magyaroknak a száma, akik legalább hetente streamelnek filmeket, sorozatokat vagy más videókat, és többen választanak fizetős tartalomszolgáltatást is – derül ki a Samsung Techonomic Index 2015-ös kutatásából. Akik fizettek online tartalomért, átlagosan havi 3327 forintot költöttek streamingre. Hétből egy válaszadó naponta néz filmet okostelefonon, tableten, vagy pc-n, de továbbra is a tévéé a főszerep, amelyet a magyarok 84 százaléka kapcsol be minden egyes nap, és amely előtt átlagosan közel három órát töltünk naponta.
És még ez is...
-
2012. július 10.
Éles üzemben a spanyol kalózkodás elleni törvény
-
2014. február 27.
Az EP a világháló akadálymentesítése mellett
-
2013. október 18.
Csak a netezők 17 százaléka biztonságtudatos
-
2018. szeptember 22.
A Cisco Meraki bemutatta a Meraki Go-t
-
2014. április 7.
Láthatatlan hozzáférési pontok a plafonon
-
2012. augusztus 24.
T-Mobile: 3G a metró minden bugyrában