Soha nem látott népszerűségnek örvend hazánkban az online videótartalmak fogyasztása. Egy év alatt két és félszeresére nőtt azoknak a magyaroknak a száma, akik legalább hetente streamelnek filmeket, sorozatokat vagy más videókat, és többen választanak fizetős tartalomszolgáltatást is – derül ki a Samsung Techonomic Index 2015-ös kutatásából. Akik fizettek online tartalomért, átlagosan havi 3327 forintot költöttek streamingre. Hétből egy válaszadó naponta néz filmet okostelefonon, tableten, vagy pc-n, de továbbra is a tévéé a főszerep, amelyet a magyarok 84 százaléka kapcsol be minden egyes nap, és amely előtt átlagosan közel három órát töltünk naponta.
És még ez is...
-
2019. október 18.
Nem zárják ki a Huawei-t a németországi 5G-fejlesztésekből
-
2012. május 3.
Virtuális hegedűtokba adakozhatnak az oroszok
-
2022. november 26.
Visszaesett a nagy internetes cégek fellépése a gyűlöletbeszéddel szemben
-
2021. január 8.
A DIGI újabb településeken nyújt mobilszolgáltatást
-
2013. március 18.
Hasít az e-kereskedelem