A Media Hungary 2015 egyik slágertémája, a női célcsoportokat és a nők szerepét körüljáró szekció volt. Az eNET itt ismertetett kutatásából az derült ki, hogy a magyar nők netezés közben leginkább információt keresnek, böngésznek, e-maileznek és Facebookoznak, illetve előszeretettel vásárolnak is, hiszen 2,2 millió nő próbálta már ki az online vásárlást, közel félmillióan pedig okostelefonjukról is shoppingoltak már. A netes vásárlás során abszolút működnek a sztreotípiák, hiszen míg a férfiak kütyüket és ajándékot, addig a nők ruhát és könyvet vásárolnak leggyakrabban online. Fizetés terén viszont a nők kevésbé innovatívak, mert kevésbé preferálják az online bankkártyás fizetést, mint a férfiak. A kutatatásból az is kiderült, hogy a vasárnapi zárvatartás hatására olyan nők is a netes vásárlás felé fordulnak, akik eddig vonakodtak online fogyasztóvá válni.
És még ez is...
-
2012. december 20.
A gólya is madár
-
2020. január 2.
Nagy öröm éri a Telenor több mint félmillió ügyfelét
-
2012. május 4.
Szárnyal a tőzsdén a kínai pártlap
-
2014. január 17.
Pedofil tartalmú honlapot töröltetett a KIM
-
2016. március 22.
Az internet-előfizetők kétharmada mobilos
-
2014. május 24.
Hamarosan a Tenkes kapitánya is 30 megabiten netezhet