A magyar közmédia internetes portfoliója érte el a legtöbb valós felhasználót március hónapban a DKT (Digitális Közönségmérési Tanács) Közönségmérés, és a DKT-OLA áprilisra becsült adatai alapján a televíziós portálcsoportok közül. A hirado.hu-t, a médiaklikk.hu-t, a telesport.hu-t és a petőfilive.hu-t is magába foglaló portfoliót, március hónapban 722 ezer valós felhasználó kereste fel, ami az előző havi 641 ezer látogatóhoz képest közel 13 százalékos emelkedést jelent, megelőzve ezzel a kereskedelmi televíziós csatornák online felületeinek látogatottságát. Csak a hirado.hu-nak önállóan 551 ezer valós felhasználója volt. A DKT-OLA áprilisi becsült adatai a tendencia folytatását mutatják, hiszen a mutatók szerint az online portfolió 707 ezer látogatót ért el.
És még ez is...
-
2013. február 6.
Hasít A „kínai Google”
-
2020. január 9.
Egyre inkább mobilneten köszöntenek a Telenor ügyfelei
-
2012. november 24.
A magyar foci a YouTube-ra költözik
-
2019. május 16.
Minden második magyart zaklattak már a közösségi oldalakon
-
2020. augusztus 12.
Ár-érték arány: elégedettek vagyunk a hírközlési hálózatokkal