Az Ipsos szerint mindenki örül a reklámoknak

 

Az Ipsos nemzetközi kutatása szerint az emberek több mint fele 56 százaléka támogatja, ha a kereskedelmi üzenetek kifejezetten célzott mutációjával találkoznak a közösségi médiában. 44 százalékuk inkább az általánosabb reklámokra szavaz (e szerint egyetlen egy ember sem volt a megkérdezettek között, aki nem szeretné, ha reklámmal zaklatnák). Az Ipsos kutatása szerint mi magyarok nem sokban térünk el ettől, 54 százalékunk preferálja, ha személyre szabott reklámmal abuzálják. Minthogy a célzott reklám még nem élvezi a nagy többség támogatását, a brandek számára ez kiaknázatlan aranybánya lehet a jövőben. A célzott reklámok terjedése ugyanis egyelőre nem tűnik megállíthatónak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Mihályi Botond a CE On-Demandnál

hét nov 5 , 2012
  A közgyűlés döntése alapján a CE On-Demand pénzügyi igazgatói pozícióját 2012. november 1-től Mihályi Botond tölti be.  A társaság közleménye szerint a szakember 15 éves pénzügyi múlttal rendelkezik; különösen sok tapasztalata van kockázati tőkebefektetésekben, M&A tranzakciók lebonyolításában, illetve a napi pénzügyi menedzsment és finanszírozás terén. A CE On-Demand pénzügyi […]