Annak ellenére, hogy a magyar vásárlók több mint fele nyitott arra, hogy online vegyen napi fogyasztási cikket, a lakosság 62 százaléka – ami a globális átlagnál egy százalékkal magasabb – fontosnak tartja, hogy élelmiszerboltban szerezze be a szükséges termékeket – derült ki a Nielsen napokban közzétett kutatásából. A magyarok többsége, 52 százaléka szerint az élelmiszerek vásárlása kellemes bolti időtöltés saját maga, illetve családja számára. A felmérés szerint összességében vegyi termékeket többen terveznek venni a neten, mint élelmiszert, Magyarországon a válaszadók legnagyobb arányban tusfürdőt, kozmetikumot és dezodort vennének. A kutatás rámutatott arra is, hogy az interneten vásárló megkérdezettek többsége házhoz szállítás helyett az üzletben, illetve más helyszínen személyesen veszi át az online megrendelt terméket.
És még ez is...
-
2015. április 27.
OTP: Most meg a web-fizetési rendszerrel voltak gondok
-
2013. május 23.
IT-cégek a legértékesebb márkák
-
2013. szeptember 16.
Alibaba és a hat repülőgép
-
2014. október 26.
Neelie Kroes: tiltakozni kell az internetadó ellen