Az elsősegélynyújtás elsajátítása embereket menthet. Erre hívja fel a figyelmet a Magyar Vöröskereszt Instagram videók formájában, amelyekben különböző rosszullétet bemutató szituációkban virtuálisan újra dobogásra bírhatjuk az áldozatok szíveit. A szervezet választása azért esett erre a csatornára, mert a fiatalok jelentős része használja az Instagramot napi szinten, ahol folyamatosan lájkolják a fotókat és videókat, tehát sokat találkoznak a dobogó szív effektussal, amelyek a tartalmak kedvelésekor jelennek meg. A kampány azt üzeni: szinte ugyanolyan könnyen megmenthető egy ember élete, mint egy mobilalkalmazás használata.
És még ez is...
-
2018. január 10.
Formabontó internetes filmsorozat indul a Concerto Budapestről
-
2017. február 11.
Wikipédia: a Daily Mail megbízhatatlan
-
2012. március 19.
Kína: jó üzlet a cenzúrázás
-
2019. február 17.
Internyet: Oroszország felkészül mindenre is
-
2013. december 25.
A Cisco a jövőről III.
-
2014. január 13.
Honlap készült a németek jelenlétének bemutatására