Az elsősegélynyújtás elsajátítása embereket menthet. Erre hívja fel a figyelmet a Magyar Vöröskereszt Instagram videók formájában, amelyekben különböző rosszullétet bemutató szituációkban virtuálisan újra dobogásra bírhatjuk az áldozatok szíveit. A szervezet választása azért esett erre a csatornára, mert a fiatalok jelentős része használja az Instagramot napi szinten, ahol folyamatosan lájkolják a fotókat és videókat, tehát sokat találkoznak a dobogó szív effektussal, amelyek a tartalmak kedvelésekor jelennek meg. A kampány azt üzeni: szinte ugyanolyan könnyen megmenthető egy ember élete, mint egy mobilalkalmazás használata.
És még ez is...
-
2012. május 2.
Nav: van már eredménye a fokozott ellenőrzésnek
-
2016. november 15.
Deutsch: Magyarország legyen az elítben
-
2018. október 24.
Végre nyilvános adatbázis készült az állampárti funkcionáriusokról
-
2022. június 24.
Az aktív korúak több mint 90 százaléka rendszeresen internetezik
-
2018. március 13.
Interneten hallgatható Arany János néhány jelentős műve