A Huawei által tavaly önálló márkaként a piacra bevezetett Honor jó teljesítményt nyújtott: húszmillió darab Honor készüléket astak el, ebből a Honor 3C sorozat a nyolcmilliót, a Honor 3X sorozat a négymilliót és a Honor 6 a hárommilliót is meghaladta. Az elmúlt év végére a Honor márka világszerte több mint hatvan országban és régióban volt jelen. A Honor termékek kimagasló adatkapcsolattal, kiváló minőséggel és erős akkumulátorral rendelkeznek. Shao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke elmondta: „A kettős Huawei és Honor márkastratégia rendkívül sikeresnek bizonyult, szinergiát teremtett, amely a fogyasztói üzletág márkaismertségének és piaci részesedésének növekedését eredményezte. A Huawei megerősítette pozícióját a közép- és felsőkategóriás okostelefonok piacán, a Honor pedig egy magabiztos és népszerű márka lett a digitálisan képzett fogyasztók körében”.
És még ez is...
-
2014. augusztus 9.
Elsősegély: a Vodafone segíti a Szigetet
-
2012. február 20.
Symantec VIP azonosítás mobil eszközökre is
-
2016. január 8.
A Netflix az LG-t választotta
-
2012. augusztus 23.
Lenovo: harminc százalékos nyereségnövekedés
-
2015. augusztus 22.
Gőzerővel épül a Digitális Magyarország
-
2018. november 2.
Bajban a Facebook