A Huawei által tavaly önálló márkaként a piacra bevezetett Honor jó teljesítményt nyújtott: húszmillió darab Honor készüléket astak el, ebből a Honor 3C sorozat a nyolcmilliót, a Honor 3X sorozat a négymilliót és a Honor 6 a hárommilliót is meghaladta. Az elmúlt év végére a Honor márka világszerte több mint hatvan országban és régióban volt jelen. A Honor termékek kimagasló adatkapcsolattal, kiváló minőséggel és erős akkumulátorral rendelkeznek. Shao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke elmondta: „A kettős Huawei és Honor márkastratégia rendkívül sikeresnek bizonyult, szinergiát teremtett, amely a fogyasztói üzletág márkaismertségének és piaci részesedésének növekedését eredményezte. A Huawei megerősítette pozícióját a közép- és felsőkategóriás okostelefonok piacán, a Honor pedig egy magabiztos és népszerű márka lett a digitálisan képzett fogyasztók körében”.
És még ez is...
-
2013. szeptember 18.
Talán csak pestis nincs a mobil eszközökön
-
2013. január 10.
India lehallgatja a BlackBerry készülékeket
-
2014. augusztus 11.
Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot
-
2012. október 4.
Erősítik a GTS – home.pl együttműködést
-
2017. január 2.
Az LG új középkategóriás okostelefonokat is bemutat a CES-en
-
2017. augusztus 12.
Digitális jólét alapcsomag: túlteljesít a Magyar Telekom