Húszmillió Honor okostelefon kelt el tavaly

honor-6A Huawei által tavaly önálló márkaként a piacra bevezetett Honor jó teljesítményt nyújtott: húszmillió darab Honor készüléket astak el, ebből a Honor 3C sorozat a nyolcmilliót, a Honor 3X sorozat a négymilliót és a Honor 6 a hárommilliót is meghaladta. Az elmúlt év végére a Honor márka világszerte több mint hatvan országban és régióban volt jelen. A Honor termékek kimagasló adatkapcsolattal, kiváló minőséggel és erős akkumulátorral rendelkeznek. Shao Yang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing alelnöke elmondta: „A kettős Huawei és Honor márkastratégia rendkívül sikeresnek bizonyult, szinergiát teremtett, amely a fogyasztói üzletág márkaismertségének és piaci részesedésének növekedését eredményezte. A Huawei megerősítette pozícióját a közép- és felsőkategóriás okostelefonok piacán, a Honor pedig egy magabiztos és népszerű márka lett a digitálisan képzett fogyasztók körében”.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kollektív szerződést kötött az Ericsson és az MTSZSZ

pén jan 30 , 2015
A Mérnökök és Technikusok Szabad Szakszervezete (MTSZSZ) kollektív szerződést írt alá az Ericsson Magyarországgal. A megállapodás a szakszervezet és a vállalat több éves együttműködésének eredménye. A szerződés előzményei évtizedes múltra tekintenek vissza, a magyarországi Ericsson 1990-es újraindulása után nem sokkal aktív tagja lett az Ericsson Európai Szakszervezetének (EWC), így a […]

Friss, ropogós