A foodpanda, az emberiség által észlelhető világegyetem legnagyobb online ételrendelési vállalakozása 2014. december 17-én jelentette be, hogy partnerségre lép a NetPincérrel, és így már a világ több mint 40 országában lesz jelen. A magyar együttműködésen túl a foodpanda Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Montenegróban és Horvátországban is bevásárolt, így a Donesi és a Pauza is a cégcsoporthoz került. Mindössze pár héttel azután, hogy a TastyKhana és a PedidosYa felvásárlásával megerősítette pozícióit az indiai és a mexikói piacokon, a foodpanda Közép-Kelet-Európában is megcélozta a piacvezetői pozíciót. A jelenlegi felvásárlási üzletnek köszönhetően a NetPincér és a foodpanda Magyarországon már több mint 550 étteremmel áll kapcsolatban. A vásárlók a továbbiakban is a Netpincér oldaláról egyaránt megrendelhetik kedvenc ételeiket. Ez az átfogó online platform az éttermek számára hozzájárul a kiszállításból származó bevételek növeléséhez, ráadásul lehetővé teszi, hogy folyamatosan jelen legyenek az online és mobil környezetben.
És még ez is...
-
2018. május 9.
Magyarország megelőzte a közép- és kelet-európai országokat
-
2017. december 24.
GVH: enyhe büntetés a sokszorosan visszaeső Vodafone-nak
-
2014. április 14.
Egyre divatosabbak a viselhető mobil eszközök
-
2019. március 1.
Az Ericsson megvásárolja a Kathrein antenna- és szűrőüzletágát
-
2015. augusztus 10.
A HP leveszi a fotózás terhét az amatőrökről
-
2013. október 17.
Már hetven cég a HITA listáján