A katasztrófahelyzetben ideiglenes befogadó-helyre kényszerülő emberek a kritikus időszakban gyakran nem férnek hozzá vagy véglegesen elveszítik vagyontárgyaikat. A kiszolgáltatott helyzetet az elszigeteltség érzése fokozhatja. Erre ad választ a Magyar Vöröskereszt és a norvég Telenor magyar leányvállalatának együttműködése révén bevezetett befogadó-helyi telekommunikációs hálózat. A Telenor jóvoltából a Vöröskereszt korlátlan kimenő hívást és folyamatos elérhetőséget biztosító telefonokat helyez el befogadó-helyein, ezzel segítik a bajba jutott emberek és távoli családtagjaik közötti kommunikációt. A szolgáltatás és a készülékek a Telenor felajánlása, így a károsultak ingyenesen, a Magyar Vöröskereszt szakembereinek koordinálásával vehetik igénybe a szolgáltatást.
És még ez is...
-
2015. július 3.
AZ NMHH elégedett önmagával
-
2013. július 1.
Az előfizetők 65,4 százaléka digitális
-
2016. július 3.
Ismét jönnek majd a gyorsjelentések
-
2018. június 25.
Roaming: tippek és trükkök
-
2015. június 8.
Sose találod ki mi nélkülözhetetlen az otthoni munkához
-
2015. szeptember 12.
Vodafone: majdnem tökéletesen sikerül lefedni Budapestet