A Telenor legfőbb tanácsadói az ügyfelei, az ő igényeik és elvárásaik számítanak leginkább, amikor a cég a jövőt tervezi — áll a társaság közleményében. Ezért a vállalat hatszáz dolgozója szeptember 25-én az ország 23 pontján találkozik az ország lakosságával, hogy megismerje véleményüket, tapasztalataikat, válaszoljon kérdéseikre. Szintén fontos cél, hogy a munkatársak bemutassák az érdeklődőknek, hogyan teheti jobbá életüket és segítheti őket céljaik elérésében a Telenor Hipernet 4G mobilhálózata. A mobilinternet egyre növekvő hazai népszerűségét jelzi, hogy a Telenor mobilinternet előfizetőinek száma már 2014 első negyedévében átlépte az egymilliót, és a cég által értékesített készülékek több mint háromnegyede okostelefon. A Telenor a Hipernet Napon minden belföldön tartózkodó, internet szolgáltatással rendelkező kártyás és előfizetéses ügyfelének ingyenessé tette az internetezést, valamint lehetőséget kínált a Deezer Premium+ szolgáltatás kipróbálására is.
És még ez is...
-
2021. október 21.
Lassú a neted? Fordulj az NMHH-hoz!
-
2014. június 24.
Lehet, hogy az e-mailek miatt nem nőnek a magyar vállalatok
-
2018. május 25.
DJP: sose gondolnád miért esett vissza Magyarország
-
2015. március 27.
Bódis Boglárka Blogot indított
-
2021. november 21.
Az 5G-n múlik, ha leszünk a legélhetőbb országok között
-
2013. augusztus 28.
Fényes jövő az állami internet előtt