Az év első félévében 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi PayPal forgalma az előző év azonos időszakához képest — írja az MTI. A legkeresettebb kategóriák között a számítógépes játékok, az autóalkatrészek, a szórakoztató-elektronikai készülékek, a divatcikkek, az utazási szolgáltatások és a szoftverek is megjelentek. A közlemény szerint a magyar online kereskedők megrendelései a PayPal információi alapján főleg Európán belülről érkeznek. A nemzetközi tranzakciók 17 százaléka az Egyesült Királyságból, 11 százaléka Németországból érkezik, de Észak-Amerika is jelentős felvevője a magyar kereskedők termékeinek: az átutalások 34 százaléka érkezik a tengerentúlról. A külföldi forgalom növelésében jelentősen hozzájárult, hogy számos egyedi, kézműves termék készül az országban, valamint nemzetközi összehasonlításban versenyképesek az árak. A legtöbb nyugati piacokról érkező vásárló azért vásárol külföldről, mert olcsóbb (80 százalékuk), illetve mert nagyobb a választék azokból a termékekből, amik náluk nem elérhetőek (79 százalékuk).
És még ez is...
-
2018. január 7.
A Netflix sorozatai nem érdeklik a kalózközönséget
-
2017. szeptember 22.
Fujitsu: a tárolóeszközök beszerzésekor a CFO-k hosszú távú megoldást keresnek
-
2015. június 14.
UniCredit: a cégek közel harmada tervez informatikai beruházást
-
2016. november 8.
Az NNG rendszerét használják három új Ford típusnál
-
2014. november 21.
Invitel InnoMax Klub: Okos jövő kérdőjelekkel
-
2016. augusztus 2.
Már a kínai cégek is Magyarországon kötnek stratégiai együttműködést