A KutatóCentrum friss felmérése szerint az intrnetezők közel háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi oldalt, harminc százalékuk munka közben, 35 százalékuk pedig mobilról is be szokott jelentkezni. Elsősorban a 18-29 évesek és a budapestiek azok, akik sem munkaidőben, sem máskor nem szeretnének lemaradni a közösségi történésekről – derült ki. „Mivel a felhasználók egyharmadát szinte bárhol és bármikor elérhetik a vállalatok, nem meglepő, hogy üzleti célokra is egyre többen, a megkérdezettek 16 százaléka használja a közösségi oldalakat” – tette hozzá Györke Zsuzsanna kutatási szakértő. A megkérdezettek közel egyharmada, elsősorban a harminc év alattiak és a nők levelezésre is gyakrabban használják ezeket az oldalakat, mint saját e-mail fiókjukat. A reklámvakság a közösségi térben is élő jelenség: a felmérés résztvevőinek 42 százaléka saját bevallása szerint nem figyeli a közösségi oldalakon megjelenő hirdetéseket, és mindössze 22 százalékuk mondta, hogy szívesen használ alkalmazásokat vagy lép be csoportokba.
És még ez is...
-
2012. december 12.
Hszinhua hírügynökség kilóg a sorból
-
2012. március 29.
Lekapcsolták Schmitt Pál Facebook-oldalát
-
2013. július 30.
Nem használják ki a közösségi alkalmazásokat a vállalatok
-
2012. április 19.
A szülők közel fele gyalázatos
-
2019. szeptember 16.
A Facebook kriptodevizával segítené az elmaradott térségeket