Nem használják ki a közösségi alkalmazásokat a vállalatok

 

A vállalatok az üzleti felhasználásra szánt közösségi alkalmazásokat – az intranetet, videokonferenciát és belső közösségi hálózatokat – teljesen eltérő módon használják — állítja az Ipsos kutatása. Bár mind a nagyvállalatoknál, mind a kkv-knál a  legtöbben (tízből heten) a kollégákkal való kommunikálásra használják a közösségi alkalmazásokat, a kisebb vállalatok alkalmazottai egyéb feladatkörök elvégzésére is igénybe veszik azokat, úgy mint vevőkkel, ügyfelekkel, beszállítókkal való kapcsolattartás vagy információ szerzés. Ezzel szemben a nagyvállalatoknál inkább egy házon belüli szakértő megtalálására használják a lehetőséget. A fenti eszközök teljes elfogadása még mindig nem teljes sem a nagyvállalatoknál, sem a kkv-knál. Mindkét esetben a biztonságos (71 százalék a nagyvállalatok, és 60 százalék a kkv-k esetében) és hatékony (58 százalék a nagyvállalatoknál és 59 százalék a kkv-knál) munkavégzés veszélyeztetését tartják a legjelentősebb kockázati tényezőnek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.