Dinamikusan nő az elektronikus csatornák szerepe a bankolásban, minden tizedik banki ügyfél már csak kizárólag elektronikus csatornát használ mindennapi pénzügyei kezelésére – derül ki az Erste Group kutatásából. A kutatás szerint Magyarországon az ügyfelek közel negyven százaléka intézi pénzügyeit online. A többség tehát egyelőre még főként bankfióki pénztárakban, ATM-eken és bankfióki tanácsadóknál intézi a mindennapi pénzügyeit, de a trend egyértelmű: az elektronikus csatornák szerepe dinamikusan nő. A megkérdezettek 43 százaléka csak a fiókokban bízik, 28 százalék a digitális csatornákat is igénybe veszi, és 11 százalék kizárólag az elektronikus csatornákat használja: azaz mobillal, netbankon keresztül vagy okostelefonos alkalmazások segítségével intézi pénzügyeit — számolt be az MTI.
És még ez is...
-
2013. november 5.
SAP: a cégméret nem akadály
-
2018. május 27.
Csúszik a Coop informatikai rendszerének fejlesztése
-
2019. november 8.
Elmaradtak a várakozásoktól a Magyar Telekom eredményei
-
2014. május 16.
Nokia a kutatás-alapú társadalmat támogatja
-
2015. október 2.
Cellum – Credorax paktum
-
2015. augusztus 24.
Az LG G4 kamerája a legjobb