Egy nemzetközi felmérés szerint az internet-penetráció és az okostelefonok számának növekedése miatt egyre több információ árasztja el a munkavállalókat, és ez gyakran a hatékonyság csökkenéséhez vezet. Az ázsiai országokban élők többsége úgy érzi, azonnal reagálnia kell az e-mailekre és telefonokra, ha nem akarja elveszíteni a fonalat, és például az indiaiak háromnegyede mondta, hogy naponta több információt kap, mint amennyit fel tud dolgozni. „Magyarországon egyelőre ez nem jellemző: a többség még tudja kezelni az információáradatot, és csak a megkérdezettek 16 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a folyamatosan érkező hívások és e-mailek megzavarják a munkáját. 35 százalék válaszolta, hogy időnként szándékosan figyelmen kívül hagyja a beérkező üzeneteket, a többség azonban nem tartja fontosnak, hogy azonnal reagáljon a megkeresésekre” – jelentette ki Varga Balázs, a Randstad Hungary marketing és PR vezetője.
És még ez is...
-
2013. december 10.
Hallgass hazait és nyerj telefont!
-
2014. február 26.
Március végéig ingyenes a Telenor MyTV
-
2012. december 17.
Mikroblogon ereszkedik le a néphez az új pártfőtitkár
-
2013. március 11.
Hasít az e-kereskedelem Kínában
-
2013. augusztus 11.
Drága a mobilnet Magyarországon
-
2012. július 23.
Parkolóparadicsom lehet Moszkvából