A csehországi vállalatok mintegy 348 millió koronát költöttek februárban az internetes reklámokra, majdnem ötven százalékkal többet, mint januárban – közölte a Mediaresearch társaság, amely a médiareklámokat figyeli. A legnagyobb reklámmegrendelő a Tchibo volt, amely 12,2 millió korona értékben hirdetett. A sorban az Internet Mall következik 9,4 millió koronával, majd a Ford Motor Company 8,5 millió koronával, és az AXA Bank Europe 8,2 millió koronás hirdetési összeggel. Havi szinten a februári reklámok értéke 47,3 százalékkal volt magasabb, mint januárban. Az egy évvel korábbihoz képest az emelkedés 27,4 százalékos. Ugyanakkor a hirdetések értéke még alacsonyabb, mint az általában nagyon gazdag karácsony előtti időszakban. Tavaly novemberben például a interneten a cseh hirdetések értéke meghaladta a 411 millió koronát.
És még ez is...
-
2014. július 4.
Az Extreme Digital túlteljesít
-
2013. március 12.
Lengyelországban újul meg a Vatera
-
2012. április 16.
Terjed az ingyenes mobilinternet… Oroszországban
-
2015. szeptember 7.
Hoppá! Kiderült, hogy a tévénézők a minőségi tartalmat kedvelik
-
2018. november 23.
Hasít az e-kereskedelemben
-
2018. január 2.
Hét trend, amire 2018-ban számíthatunk V.