Hoppá! Kiderült, hogy a tévénézők a minőségi tartalmat kedvelik

101kiskutyaAz Ericsson ConsumerLab 2015-ös TV & Média Jelentése szerint a fogyasztók körében minden eddiginél nagyobb népszerűségnek örvendenek a video-on-demand szolgáltatások; a tévénézéssel töltött idő több mint egyharmadában már on-demand televíziós és videó tartalmakat néznek. A jelentés szerint 2012 óta 71 százalékkal nőtt az okostelefonon történő videónézésre fordított idő; a tinédzserek teljes televíziózással és videózással töltött idejének elképesztően nagy része, kétharmada valamilyen mobil eszközön történik. Ugyancsak emelkedőben van a fogyasztók által generált tartalmak megtekintése, csaknem minden tizedik fogyasztó naponta három óránál többet a YouTube-on tölt.

“A video-on-demand streaming és UGC szolgáltatások folyamatos növekedése is tükrözi azt a három speciális tényezőt, amelyek a mai tévénézők számára kiemelten fontosak: a minőségi tartalom, a rugalmasság és a teljeskörű élmény biztosítása. Az említett három területet támogató, innovatív üzleti modellek ma már elengedhetetlenek ahhoz, hogy egyszerre releváns és vonzó televíziós és videó ajánlatok szülessenek” — jelentette ki Anders Erlandsson, az Ericsson ConsumerLab vezető tanácsadója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.