Átadták a vasúti közlekedés informatikai működését támogató új it-helpdesk ügyfélszolgálatot Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén. Az átadáskor Dávid Ilona (az MTI képén Fejes Sándorral, a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vezérigazgatójával), a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: nagy jelentősége van a professzionális szintre emelt it-helpdesknek, amely lehetőséget ad arra is, hogy szükség esetén kisegítse a januárban Szolnokon átadott megújult MÁVDIREKT utastájékoztató rendszert. A korábban hat helyen működött vállalati it-szolgáltatást most egy helyen alakították ki tízmillió forint fejlesztéssel, ahol a hét minden napján folyamatosan fogadják az informatikai szakemberek a MÁV-csoport, valamint a Rail Cargo Hungaria Zrt. több tízezer felhasználójától érkező it-hibabejelentéseket, egyéb megkereséseket a vasútvállalatoknál üzemelő több mint húszezer számítógép, illetve notebook, 38 ezer periféria működésével kapcsolatban.
És még ez is...
-
2018. július 9.
Válassz online számlázóprogramot I.
-
2021. február 13.
Megduplázódott a NAV-hoz beérkező számlák száma
-
2015. március 26.
T-City: bankkártya helyettesítheti a bérletet
-
2013. március 13.
A Schneider felügyelné az épületeket
-
2012. augusztus 22.
Magyar hangalapú keresés Androidos telefonokon