A Huawei közzétette a vállalat fogyasztói üzletágának idei, harmadik negyedéves eredményét. A társaság összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést mutat az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek jelentős, 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti. Az elmúlt három évben a Huawei az alsókategóriás termékekről a közép- és csúcskategóriás készülékekre helyezte át a hangsúlyt, aminek az eredményeként a cég zászlóshajó termékeinek eladásai jelentősen megugrottak. 2014 szeptemberében az Ascend P7 globális szállításai meghaladták a hárommilliós darabszámot. A 2013 júniusában bemutatott Ascend P6 globális szállításai elérték az ötmilliós darabszámot.
Next Post
Expandrive: virtuális tárhely-menedzselő rendszer fejlesztett az Enterprise
vas nov 2 , 2014
És még ez is...
-
2020. február 21.
A Magyar Telekom vitatja a GVH döntését
-
2016. augusztus 3.
Vodafone ReadyPay a Tele5 Taxinál
-
2012. augusztus 22.
Nokia régiós központ költözik Budapestre
-
2014. december 11.
Osztható mobilinternetet kínál a Vodafone
-
2019. május 14.
4iG: ha egy üzlet beindul
-
2024. augusztus 15.
Jönnek a Google Pixel 9 okostelefonok