A Huawei közzétette a vállalat fogyasztói üzletágának idei, harmadik negyedéves eredményét. A társaság összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést mutat az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek jelentős, 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti. Az elmúlt három évben a Huawei az alsókategóriás termékekről a közép- és csúcskategóriás készülékekre helyezte át a hangsúlyt, aminek az eredményeként a cég zászlóshajó termékeinek eladásai jelentősen megugrottak. 2014 szeptemberében az Ascend P7 globális szállításai meghaladták a hárommilliós darabszámot. A 2013 júniusában bemutatott Ascend P6 globális szállításai elérték az ötmilliós darabszámot.
Next Post
Expandrive: virtuális tárhely-menedzselő rendszer fejlesztett az Enterprise
vas nov 2 , 2014
És még ez is...
-
2019. február 23.
A Magyar Telekom részvényenként 25 forint osztalékot javasol
-
2018. május 1.
Elképesztő fényerővel jön az LG G7ThinQ
-
2013. július 14.
Gáláns: használt televíziókat adományoz a T-Systems
-
2014. március 19.
Kutyának sem kellenek a színes laptopok
-
2015. október 16.
SAP: képzés és verseny startupoknak
-
2015. június 24.
Jönnek az anti okostelefonok