Okostelefónia: egyre jobb a Huawei a közép- és felsőkategóriában

Huawei-LeicaA Huawei közzétette a vállalat fogyasztói üzletágának idei, harmadik negyedéves eredményét. A társaság összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést mutat az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek jelentős, 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti.  Az elmúlt három évben a Huawei az alsókategóriás termékekről a közép- és csúcskategóriás készülékekre helyezte át a hangsúlyt, aminek az eredményeként a cég zászlóshajó termékeinek eladásai jelentősen megugrottak. 2014 szeptemberében az Ascend P7 globális szállításai meghaladták a hárommilliós darabszámot. A 2013 júniusában bemutatott Ascend P6 globális szállításai elérték az ötmilliós darabszámot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Expandrive: virtuális tárhely-menedzselő rendszer fejlesztett az Enterprise

vas nov 2 , 2014
Lezárult az Enterprise Communications Magyarország Kft. Expandrive virtuális storage rendszer fejlesztése elnevezésű projektje. A közel két éves fejlesztés során kidolgozott keretrendszer és tárhely-menedzselő megoldás jobb, biztonságosabb és költséghatékonyabb megoldást nyújt a vállalatoknak. A fejlesztése 2012 októberében indult és idén szeptemberben zárult, a projektet az Európai Regionális Fejlesztési Alap közel 250 […]
szerver

Friss, ropogós