Automatizált közüzemi fogyasztási adatokat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Informatika Zrt., az egy éve indult programot az Európai Unió 90,7 millió forinttal támogatja. A cég közleménye szerint a kutatás-fejlesztési projekt célja egy olyan megoldás létrehozása, amelynek segítségével a mérőóra-állás bejelentése teljes mértékben automatizálttá válik. Ezt egy telefonos beszédvezérelt kommunikációs rendszer kifejlesztésével kívánják elérni. A tervek szerint egy beszédfelismerő modul fogadja és dolgozza majd fel a fogyasztó által bediktált adatokat, majd ellenőrzi annak helyességét, és rögzíti az adatokat. (Mivel a nem túl távoli jövő az okosmérőké, nem tévedhetünk nagyot, hogy ez a „fejlesztés” teljességgel értelmetlen volt. A -szerk- megj.)
És még ez is...
-
2017. szeptember 11.
Biztonságos biometrikus technológiával gyorsul az ügyintézés a Telenornál
-
2018. szeptember 10.
A Netlife robotizálná az ügyfélszolgálatokat
-
2020. december 1.
Fontos! Tudd, hogy a javítás ideje nem számít bele a jótállási időbe
-
2020. február 12.
Az azonnali fizetés az év minden napján elérhető lesz márciustól