Az amerikai fejhallgató és mp3-lejátszógyártó Skullcandy, amely egy, a fiatal nemzedék körében piacvezető audió márka bejelentette, hogy stratégiai megállapodást kötött a Toshibával. Az együttműködés keretében a Toshiba a Skullcandy márkanevet laptopjai értékesítéséhez és marketing akciói során világszerte (Kínát kivéve) használhatja. Ezzel együtt a Skullcandy olyan professzionális szolgáltatást biztosít, amelynek segítségével a Toshiba termékek által nyújtott hangzás tovább javul — áll a japán vállalat közleményében.
És még ez is...
-
2019. november 1.
Már az állam birtokolja a Telenor Magyarország 25 százalékát
-
2012. május 9.
Nyitott fizetési szolgáltatást indít a MasterCard
-
2015. január 30.
Húszmillió Honor okostelefon kelt el tavaly
-
2017. április 30.
Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását II.
-
2014. november 25.
Nagyon összetett fejlesztés a Netpositive-nél