A Skullcandy a nevét is adta a Toshibának

Az amerikai fejhallgató és mp3-lejátszógyártó Skullcandy, amely egy, a fiatal nemzedék körében piacvezető audió márka bejelentette, hogy stratégiai megállapodást kötött a Toshibával. Az együttműködés keretében a Toshiba a Skullcandy márkanevet laptopjai értékesítéséhez és marketing akciói során világszerte (Kínát kivéve) használhatja. Ezzel együtt a Skullcandy olyan professzionális szolgáltatást biztosít, amelynek segítségével a Toshiba termékek által nyújtott hangzás tovább javul — áll a japán vállalat közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

700 dolláros ajándék a Samsungtól

sze jan 8 , 2014
A Samsung a Galaxy NotePRO és TabPRO táblagépek vásárlói számára körülbelül hétszáz dollár értékű ajándékot ad — jelentette be a társaság. A Samsung ennek érdekében együttműködik a világ tizenegy vezető mobiltartalom-szolgáltatójával, hogy a legnépszerűbb hírportálok, közösségi médiaszolgáltatók és felhőalapú tárhelyet kínáló vállalkozások legexkluzívabb előfizetéseit kínálhassa. Mindezzel a jelenlegi piaci lehetőségeket […]
dollár

Friss, ropogós