Az amerikai fejhallgató és mp3-lejátszógyártó Skullcandy, amely egy, a fiatal nemzedék körében piacvezető audió márka bejelentette, hogy stratégiai megállapodást kötött a Toshibával. Az együttműködés keretében a Toshiba a Skullcandy márkanevet laptopjai értékesítéséhez és marketing akciói során világszerte (Kínát kivéve) használhatja. Ezzel együtt a Skullcandy olyan professzionális szolgáltatást biztosít, amelynek segítségével a Toshiba termékek által nyújtott hangzás tovább javul — áll a japán vállalat közleményében.
És még ez is...
-
2016. október 15.
Végre lehet drónt simogatni
-
2012. november 13.
Nyilvános meghallgatás a mobilfrekvenciák ügyében
-
2017. szeptember 13.
Három konkurensét vette meg idén nyáron a Szallas.hu
-
2013. június 27.
Dübörög az e-kereskedelem
-
2015. július 10.
Féláron kínálja áruit az Extreme Digital
-
2013. január 23.
A Tesco az Office 365-re szavazott