Az Allegro Group friss felmérése szerint a megkérdezettek 36 százaléka a karácsonyi nagybevásárlást azért online intézi, mivel így nem kell kimozdulnia, a nyitvatartási időkhöz alkalmazkodnia, vagy épp a csomagokkal bajlódnia. Második helyen a kedvezőbb ár áll (23 százalék), amit szorosan követ a széles kínálat (17 százalék), hiszen a nagyobb üzletközpontok polcai ilyenkor hamar kiürülnek. A válaszadók 14 százaléka pedig azért a neten tervezi megrendelni az ajándékokat, mivel ez kevésbé időigényes, mint a hagyományos vásárlás. A hazai e-kereskedelemben fokozatosan nő az átvevőpontok népszerűsége, ami elsősorban anyagi megfontolásokra vezethető vissza. Ám az év végi időhiányban sokan inkább lemondanak a néhány száz forintos megtakarításról a kényelem javára. A válaszadók 44,6 százaléka vallotta azt, hogy legutóbbi vásárlása során a futárszolgálattal történő kézbesítést választotta. Ez az arány a nyugdíjasok, a városban illetve a községben élők között meghaladta az 50 százalékot.
És még ez is...
-
2014. április 8.
A pénzügyi vezetők bírják a technológiát
-
2020. szeptember 11.
Codecool: kedvezményes előfizetést kínál a Magyar Telekom
-
2012. június 2.
Intelligens településeket fejlesztenek Szaúd-Arábiának
-
2016. január 15.
Tizenöt éves a Wikipédia
-
2018. június 14.
Deutsch: a magyar digitális gazdaság „európai szereplővé vált”
-
2013. szeptember 17.
Júliusban is nagyot esett az it-ipar termelése