Az Allegro Group friss felmérése szerint a megkérdezettek 36 százaléka a karácsonyi nagybevásárlást azért online intézi, mivel így nem kell kimozdulnia, a nyitvatartási időkhöz alkalmazkodnia, vagy épp a csomagokkal bajlódnia. Második helyen a kedvezőbb ár áll (23 százalék), amit szorosan követ a széles kínálat (17 százalék), hiszen a nagyobb üzletközpontok polcai ilyenkor hamar kiürülnek. A válaszadók 14 százaléka pedig azért a neten tervezi megrendelni az ajándékokat, mivel ez kevésbé időigényes, mint a hagyományos vásárlás. A hazai e-kereskedelemben fokozatosan nő az átvevőpontok népszerűsége, ami elsősorban anyagi megfontolásokra vezethető vissza. Ám az év végi időhiányban sokan inkább lemondanak a néhány száz forintos megtakarításról a kényelem javára. A válaszadók 44,6 százaléka vallotta azt, hogy legutóbbi vásárlása során a futárszolgálattal történő kézbesítést választotta. Ez az arány a nyugdíjasok, a városban illetve a községben élők között meghaladta az 50 százalékot.
És még ez is...
-
2014. február 19.
Elindult az ingyenes és állami KRESZfelfrissito.hu
-
2014. május 24.
Hamarosan a Tenkes kapitánya is 30 megabiten netezhet
-
2015. május 11.
MNB: erősen ajánlott, hogy ilyenek legyenek a biztosítás oldalak
-
2016. február 23.
Ömlik a pénz a Magyar Telekom leányához
-
2020. szeptember 23.
GVH: jogsértő a Szallas.hu gyakorlata