Kis karácsony, nagy bevásárlás

Az Allegro Group friss felmérése szerint a megkérdezettek 36 százaléka a karácsonyi nagybevásárlást azért online intézi, mivel így nem kell kimozdulnia, a nyitvatartási időkhöz alkalmazkodnia, vagy épp a csomagokkal bajlódnia. Második helyen a kedvezőbb ár áll (23 százalék), amit szorosan követ a széles kínálat (17 százalék), hiszen a nagyobb üzletközpontok polcai ilyenkor hamar kiürülnek. A válaszadók 14 százaléka pedig azért a neten tervezi megrendelni az ajándékokat, mivel ez kevésbé időigényes, mint a hagyományos vásárlás. A hazai e-kereskedelemben fokozatosan nő az átvevőpontok népszerűsége, ami elsősorban anyagi megfontolásokra vezethető vissza. Ám az év végi időhiányban sokan inkább lemondanak a néhány száz forintos megtakarításról a kényelem javára. A válaszadók 44,6 százaléka vallotta azt, hogy legutóbbi vásárlása során a futárszolgálattal történő kézbesítést választotta. Ez az arány a nyugdíjasok, a városban illetve a községben élők között meghaladta az 50 százalékot.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Cisco: benn vagyunk a világ háztartásainak közel negyedében

pén dec 13 , 2013
A Cisco új megoldásokat mutatott be Videoscape Unity televíziós szolgáltatói platformjához. A társaság közleménye szerint több mint 300 millió háztartásban televízióznak Cisco eszközökön keresztül, így az új megoldások a világ háztartásainak közel egynegyedében nyújthatnak majd jobb vizuális élményt. Bár a TV-adások a világ 1,4 milliárd háztartásának 80 százalékát érik el, […]