Idén, a harmadik negyedévben 5,9 százalékkal növekedett az előző év hasonló időszakához képest az IAB Adex NORI mutató alapján a magyar online és mobil hirdetési piac. A piac növekedési dinamikája ugyan egy picit visszaesett a második negyedév 6,1 százalékos bővülési üteméhez képest, ám így is gyorsabb a bővülés mint egy éve ilyenkor, amikor 5,7 százalékot mutatott a NORI. A mutató összetevői között a webes és mobil piaci – utóbbi csökkenő dinamikával – bővült, míg az email szegmens visszaesett. Nagy kérdés, hogy az utolsó negyedév hoz-e a tavalyihoz hasonló kiugróan jó számokat. 2012-ben az októbertől decemberig terjedő időszakban egy tizedével növekedtek a webes és online reklámbevételek.
És még ez is...
-
2013. június 30.
Az NMHH törölte a Magyar Telekom szolgáltatását
-
2014. augusztus 11.
Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot
-
2012. június 4.
Nemzeti érdek a vezető weboldalak tulajdonlása
-
2012. február 9.
Osztalékról is dönt az Optisoft közgyűlése
-
2017. április 5.
Magyar Telekom: 4G+ szinte egész Budapesten
-
2014. május 16.
Bíznak a befektetők a Tresoritban