Idén, a harmadik negyedévben 5,9 százalékkal növekedett az előző év hasonló időszakához képest az IAB Adex NORI mutató alapján a magyar online és mobil hirdetési piac. A piac növekedési dinamikája ugyan egy picit visszaesett a második negyedév 6,1 százalékos bővülési üteméhez képest, ám így is gyorsabb a bővülés mint egy éve ilyenkor, amikor 5,7 százalékot mutatott a NORI. A mutató összetevői között a webes és mobil piaci – utóbbi csökkenő dinamikával – bővült, míg az email szegmens visszaesett. Nagy kérdés, hogy az utolsó negyedév hoz-e a tavalyihoz hasonló kiugróan jó számokat. 2012-ben az októbertől decemberig terjedő időszakban egy tizedével növekedtek a webes és online reklámbevételek.
Next Post
A Magyar Telekom trendi ajándékokat kínál V.
vas nov 24 , 2013
Akik hasznos és trendi ajándékkal, minőségi otthoni és mobil eszközökkel, szolgáltatásokkal szeretnék meglepni szeretteiket karácsonykor, továbbá kényelmesen, gyorsan és akciós áron szeretnének vásárolni, érdemes felkeresniük a Magyar Telekom karácsonyi weboldalát. Telekom karácsonyi választékában a Samsung új, luxus megjelenésű okosórája, a GALAXY Gear is megtalálható. Az óra képes felcsatlakozni a közelében […]
És még ez is...
-
2017. május 18.
Korlátlan mobilinternetet kínál a Telenor
-
2014. január 28.
Megegyezéssel zárult a VM “áprilisi tréfája”
-
2013. március 7.
Kína regulázná a Google-t
-
2015. december 23.
Kiderült, hogy boltban, vagy online szeretünk vásárolni
-
2019. április 2.
A felére csökkenhet az idén a Videoton csoport árbevétel-növekedése
-
2014. október 23.
MSZTE.COM: az internetadó megsokszorozhatja a bitorlási pereket