Idén, a harmadik negyedévben 5,9 százalékkal növekedett az előző év hasonló időszakához képest az IAB Adex NORI mutató alapján a magyar online és mobil hirdetési piac. A piac növekedési dinamikája ugyan egy picit visszaesett a második negyedév 6,1 százalékos bővülési üteméhez képest, ám így is gyorsabb a bővülés mint egy éve ilyenkor, amikor 5,7 százalékot mutatott a NORI. A mutató összetevői között a webes és mobil piaci – utóbbi csökkenő dinamikával – bővült, míg az email szegmens visszaesett. Nagy kérdés, hogy az utolsó negyedév hoz-e a tavalyihoz hasonló kiugróan jó számokat. 2012-ben az októbertől decemberig terjedő időszakban egy tizedével növekedtek a webes és online reklámbevételek.
És még ez is...
-
2017. november 27.
Lepsényi: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra
-
2016. január 5.
A NIF a Telenort választotta
-
2020. január 4.
Állítólag okosotthon-forradalom előtt állunk
-
2016. április 21.
Új modulokkal erősít az MFB
-
2021. május 28.
Az interneten is elérhető lesz Kafka irodalmi hagyatéka