A felsővezetők 54 százaléka a következő 3-5 évben már individuumként szeretné célba venni a fogyasztót — áll az IBM friss kutatásában. A vevőkapcsolat intimitásában még meglévő távolság áthidalásához számos vállalkozás olyan digitális technológiákat választ, amelyek képesek ösztönözni az elkötelezettséget, személyes dialógust nyitni, és kivételes élményt adni. Az IBM kutatása szerint a felsővezetők gyorsan elfogadták, hogy a digitális csatornák fölénybe kerülnek a fogyasztói interakciók alakításában. Tavaly a CEO-k 57 százalék számított arra, hogy öt éves belül a digitális csatornák lesznek a vállalat számára legfontosabb felületek a fogyasztókkal folytatott interakcióban. 2013-ban a felsővezetők 52 százaléka állapította meg, hogy ez a változás vállalatuknál már bekövetkezett, ami azt jelzi, hogy az trendekhez való alkalmazkodás jelentősen felgyorsult.
És még ez is...
-
2013. január 23.
Az Intelt sem kíméli a válság
-
2015. július 6.
Ilyen lesz, ha kiborggá válunk: világ jegyei egyesüljetek!
-
2013. május 7.
EB: a Google-Motorola visszaél a helyzetével
-
2017. november 26.
Mall.hu: megszűntek a vizsgálat miatti korlátozások
-
2017. február 1.
Neten próbálta eladni a hamis termékeket, akár öt évet is kaphat
-
2016. május 23.
67 millió forintért támogatottak az MTVA IBM rendszerei