A felsővezetők hisznek az intim közelségben

A felsővezetők 54 százaléka a következő 3-5 évben már individuumként szeretné célba venni a fogyasztót — áll az IBM friss kutatásában. A vevőkapcsolat intimitásában még meglévő távolság áthidalásához számos vállalkozás olyan digitális technológiákat választ, amelyek képesek ösztönözni az elkötelezettséget, személyes dialógust nyitni, és kivételes élményt adni. Az IBM kutatása szerint a felsővezetők gyorsan elfogadták, hogy a digitális csatornák fölénybe kerülnek a fogyasztói interakciók alakításában. Tavaly a CEO-k 57 százalék számított arra, hogy öt éves belül a digitális csatornák lesznek a vállalat számára legfontosabb felületek a fogyasztókkal folytatott interakcióban. 2013-ban a felsővezetők 52 százaléka állapította meg, hogy ez a változás vállalatuknál már bekövetkezett, ami azt jelzi, hogy az trendekhez való alkalmazkodás jelentősen felgyorsult.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ömleni fog a pénz az it-szektorba

ked okt 8 , 2013
Lendületet adhat az infokommunikációs szektornak, hogy a terület elsődleges prioritásként szerepel a 2014-2020-as európai uniós költségvetési ciklus tervezése során: a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) tíz százaléka infokommunikációs fejlesztésekre lesz fordítható – mondta el Solymár Károly Balázs, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infokommunikációért felelős helyettes államtitkára egy konferencián. Solymár szerint […]