A felsővezetők 54 százaléka a következő 3-5 évben már individuumként szeretné célba venni a fogyasztót — áll az IBM friss kutatásában. A vevőkapcsolat intimitásában még meglévő távolság áthidalásához számos vállalkozás olyan digitális technológiákat választ, amelyek képesek ösztönözni az elkötelezettséget, személyes dialógust nyitni, és kivételes élményt adni. Az IBM kutatása szerint a felsővezetők gyorsan elfogadták, hogy a digitális csatornák fölénybe kerülnek a fogyasztói interakciók alakításában. Tavaly a CEO-k 57 százalék számított arra, hogy öt éves belül a digitális csatornák lesznek a vállalat számára legfontosabb felületek a fogyasztókkal folytatott interakcióban. 2013-ban a felsővezetők 52 százaléka állapította meg, hogy ez a változás vállalatuknál már bekövetkezett, ami azt jelzi, hogy az trendekhez való alkalmazkodás jelentősen felgyorsult.
És még ez is...
-
2016. július 18.
A Nexon elhalászta az NKFI-üzletet a Griffsoft elől
-
2014. november 24.
Ismét nyakunkon a CES
-
2019. január 31.
Deutsche Telekom: az üzlet az első, a biztonság kevésbé érdekes
-
2020. augusztus 7.
Fitbit felvásárlása aggodalomra ad okot
-
2013. június 2.
E-útdíj: a rendeleteken nem fog múlni a bevezetés
-
2017. november 20.
Mall.hu: késhetnek egyes megrendelések