A Financial Times szerint a YouTube-nak havonta több mint egymilliárd látogatója van. Az Egyesült Államokban az online videók mellett megjelenő reklámok húsz százalékából profitál a cég, és bevételben magabiztosan megelőzi a rivális Hulu videómegosztót. A YouTube számára a jövőt azok a stúdiók (például Maker Studios, Awesomeness TV) jelentik majd, amelyek már eleve az interneten és nem a televíziós csatornákon akarják megjelentetni műsoraikat. Olyan hagyományos médiatársaságok is kezdenek betársulni ilyen stúdiók mellé, mint a Time Warner vagy a DreamWorks Animation. A YouTube tulajdonosa, a Google is saját műsorkészítő stúdiót alapított YouTube Space Los Angeles néven. A stúdió kifejezetten az új vagy feltörekvő YouTube videókészítőket célozza meg — számolt be az MTI.
És még ez is...
-
2017. május 26.
Csaknem 300 településen fejleszt hálózatot az MVM Net
-
2020. május 21.
Annyira sokat vásárlunk online, hogy az már sok
-
2014. július 13.
Így lehet mégis játszani a blokkolt fogadási oldalakon
-
2014. október 26.
Internetadó: csúnya vége lett a tüntetésnek
-
2018. június 6.
Tíz év alatt tízszeresére nőtt a magyar e-kiskereskedelem
-
2014. október 22.
„Hüje” németek: vezetnék a „negyedik ipari forradalmat”