Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint. Tájékoztatásuk szerint tavaly a magyar reklámpiac 18,8 százalékát tette ki az online piac az előző évi 15,9 százalékkal szemben. Az IAB becslése szerint az elmúlt évben a hirdetők mobilreklámra 740 millió forintot fordítottak. Az online reklámra fordított összeg 68 százalékát az indirekt hirdetők, ügynökségek, 32 százalékát pedig direkt hirdetők költötték el – írja az MTI.
És még ez is...
-
2016. július 22.
Most jó a Magyar Telekomnál dolgozni
-
2021. január 16.
Európa Kulturális Fővárosa: digitális élményközpont már biztos lesz
-
2016. május 27.
Sose találod ki, mire büszke a Vodafone
-
2020. április 24.
Nem tett jót a járvány a Philips profitjának
-
2019. június 22.
MI Koalíció: jön az akcióterv és nemzeti stratégia
-
2015. november 12.
Nagy változások, még nagyobb kedvezmények az Extreme Digitalnál