Már Magyarországon is nyitva áll a lehetőség mindenki előtt, hogy a YouTube-on videóival partnerként pénzt keressen. Egy új sztárvilág, egy új fajta szórakoztatóipar van születőben, ahol mindenki megtalálja majd az érdeklődésének megfelelő csatornát — véli Schuster Richárd, a Google kommunikációs menedzsere. Az biztos, hogy a YouTube néhány partner számára fontos bevételi forrás. A “Charlie megharapta az ujjam” című házivideót – amelyen egy kisfú édeaspja kamerája előtt megharapja bátyja ujját – mára több mint 480 milliószor nézték meg a YouTube-on. A reklámbevételekből és a szponzori szerződésekből származó százmillió forintnyi bevételből ma a két kisfiú magániskolába járhat. Az Egyesült Államokban több száz olyan YouTube partner van, akik évente többtízmillió forintnyi jövedelemre tesznek szert. Európában is egyre többen főállású YouTube videósként keresik meg a megélhetésre valót. Az először csak a barátoknak küldött videó-receptekkel indult KotletTV lengyel házaspárja például mára házi stúdióvá alakította saját konyhájukat és felmondtak munkahelyükön, hogy YouTube csatornájukból éljenek. Magyarországon az első órákban csatlakozók sorában van a zenész Ákos, a kísérleteket házilag végző “Szertár” videoblog, és az NB1-es Újspest FC és Videoton FC.
És még ez is...
-
2015. november 30.
Széchenyi István Egyetem: százmillió forintos támogatás a Huaweitől
-
2016. augusztus 8.
UPC: 4,7 százalék forgalomnövekedés
-
2020. március 5.
Tovább bővül a fuvarozók online piactere
-
2015. január 20.
Az Invitel ICT-társasággá fejlődött
-
2014. március 31.
A T-Systems bemutatott