A Huawei közzétette a vállalat fogyasztói üzletágának idei, harmadik negyedéves eredményét. A társaság összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést mutat az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek jelentős, 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti. Az elmúlt három évben a Huawei az alsókategóriás termékekről a közép- és csúcskategóriás készülékekre helyezte át a hangsúlyt, aminek az eredményeként a cég zászlóshajó termékeinek eladásai jelentősen megugrottak. 2014 szeptemberében az Ascend P7 globális szállításai meghaladták a hárommilliós darabszámot. A 2013 júniusában bemutatott Ascend P6 globális szállításai elérték az ötmilliós darabszámot.
Next Post
Expandrive: virtuális tárhely-menedzselő rendszer fejlesztett az Enterprise
vas nov 2 , 2014
És még ez is...
-
2017. augusztus 13.
Az eladott készülékek számában a Huawei az Apple elé kerülhet
-
2012. augusztus 21.
Szegeden terjeszkedik az e-KÁBEL
-
2023. április 24.
Így könnyítheted meg az életed…
-
2014. május 12.
Synergon: lassan kész a FUTÁR rendszer
-
2019. augusztus 20.
Nem véletlenül épített le márciusban az NNG