A TMP Worldwide tavalyi angliai felmérése szerint az álláskeresők 29 százaléka először a közösségi média oldalain keresi az álláslehetőségeket. Különösen a vállalati hierarchia felső harmadához tartozó pozíciók esetében a hiteles és vonzó vállalati “sztori” vált az elsődleges vonzerővé. “A jó hír az, hogy az emberek nyáron is böngészik a netet. Az embereket a strandon is érdeklik a sztorik, a hírek, ehhez pedig a szükséges eszközt, legyen szó okostelefonról vagy tabletről, rendre magukkal is viszik. A hétköznapihoz képest tehát így sokkal nyugodtabb körülmények között lehet hozzájuk szólni” – véli a TMP Worldwide ügynökséglánchoz tartozó BrandJob ügyvezetője, Hadi László.
És még ez is...
-
2013. október 4.
EB: négymillió euró a fenntartható városi mobilitásra
-
2021. április 2.
Titkok a nyerő önéletrajzhoz it-szakembereknek
-
2014. július 30.
A fiatalok elhagyják a Facebookot
-
2012. június 14.
Hamarosan kiderül Ebinger Élő-pontszáma
-
2023. február 2.
Blénessy a Vodafone élén (IS)
-
2019. április 2.
Új HR- és társügyvezető a LogMeIn-nél