A TMP Worldwide tavalyi angliai felmérése szerint az álláskeresők 29 százaléka először a közösségi média oldalain keresi az álláslehetőségeket. Különösen a vállalati hierarchia felső harmadához tartozó pozíciók esetében a hiteles és vonzó vállalati “sztori” vált az elsődleges vonzerővé. “A jó hír az, hogy az emberek nyáron is böngészik a netet. Az embereket a strandon is érdeklik a sztorik, a hírek, ehhez pedig a szükséges eszközt, legyen szó okostelefonról vagy tabletről, rendre magukkal is viszik. A hétköznapihoz képest tehát így sokkal nyugodtabb körülmények között lehet hozzájuk szólni” – véli a TMP Worldwide ügynökséglánchoz tartozó BrandJob ügyvezetője, Hadi László.
És még ez is...
-
2016. augusztus 12.
A Balatonon jótékonykodik az EPAM
-
2016. július 25.
Eltűrik a gyűlöletbeszédet a közösségi oldalak
-
2016. január 25.
Gyakorolj önkontrollt: így dolgozz otthon I.
-
2015. január 14.
NJSZT: mindenkit be kell vonni az információs társadalomba!
-
2020. május 5.
Már a KIFÜ is csatlakozott a legönzetlenebb 130-hoz